Knäppa drömmar..

 
 Alltså jag har väldigt livlig fantasi. Och antagligen drömmer jag nog ganska knäppa drömmar varje natt. Men imorse kom jag fortfarande ihåg en del av det jag drömt. Är inte så jätte vanligt att jag gör det längre, eller det brukar snarare gå i perioder.
 
 Första sekvensen jag kommer ihåg så var jag på husvagns semester på en jättefin sandstrand, med den här killen:
 
 Yes, Måns Zelmerlöf i egen hög person. Han hade rymt från kändisskapet och ville inte vara inärheten av några kameror. Tror det var helt platoniskt faktiskt. Det dök upp nån svensk turist, med kamera, så vi skulle sticka från den stranden. Men vi skulle bada först...
 
 Sen har jag inga fler minnen av Måns.. Utan sen gifte jag mig helt plöstligt med den här snubben:
 
 Det är Christian Bale, alltså han som spelar Batman i de 3 senaste filmerna.  Mycket romantiskt bröllop var det.. Men vad 17 ska det betyda? Nån som kan nåt om drömtydning? Eller är det så enkelt att jag helt enkelt inte nöjer mig med mindre än en skamligt snygg, känd och rik kille? Var faktiskt tvungen att googla honom, och han är ju hör och häpna redan gift! Jäkla bigamist.. ;) Men sämre kan man nog gifta sig med...
 
 
 Undrar vad man drömmer inatt...!?!
 
 Observera även att Måns inte deltog i mitt bröllop, kanske han blev sur... ;D
 
 


Kommentarer
Postat av: Britt-Marie Bäck

Hej Malin! Jag undrar bara, vem är den sista "snubben"? Skulle vara roligt att drömma om honom...

Svar: Det är samma som över, min "äkta man" hahaha! Inte alltför tokig smak jag har va? :p
Malin

2012-08-31 @ 18:19:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: