Julefrid

 
 Sitter och tittar på Smallville, dricker te och äter choklad. Med den lilla håriga liggandes tätt intill. Så sämre kunde man ha det! Om nån timme ska jag vattna och kolla så jobb djuren har hö, sen hämta världens bästa Blomander vid tåget. Och åka till Fanny och försöka få ordning på hennes bandages. Hon är jätteduktig på att klia av alla mina försök till bandages på hasorna. Suck.
 Imorgon sätter vi oss på Untersteiners hästbuss och åker till Solvalla. Avresa kl 5.00. Sen ta båten kl 20.00. Vi borde vara framme tills dess.. :) Johanna tar över mitt liv i halmstad så länge. Eller vad sägs om min lägenhet, bil, jobb och häst? Men bättre vikarie kan man inte få, kan vara så att hon överträffar orginalet emellanåt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: