Kort rapport om filmen:



 Ja kort sagt kan jag ju säga att den var bra. För säkerthets skull hade jag laddat upp med ordentligt med näsdukar, eftersom alla som sett den gråtit floder. Jaha lite fuktig i ögat i början där när han blir av med Joey första gången. Men sen sa man ju ajajaja rätt högt där mot slutet. I verkligheten hade det nog gått värre för stackars Joey tror jag bestämt. Sen var det ju dom här inte så små fakta felen... Om du inte sett filmen, men tänker göra det behöver du inte läsa videre!!!


* Joey föds utan strumpor. Som 1 åring har han 2. Sen har han plötsligt 4 st. Varför hade inte Fanny den utvecklingen?

* Har en vag känsla av att engelska kavalleriet INTE bestod av spanska hästar under första världskriget...

* Inte konstigt att kavalleriet blev utplånat när hälften av hästarna var skimmlar..

 Men visst, man ska inte gnälla det är bara en film. Och en bra sådan!
 Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Emmi

Haha, jag reagerade på samma saker.. :P Han föddes dessutom med VÄLDIGT bra balans och raka ben..

2012-02-27 @ 15:17:09
URL: http://emmimattsson.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: