Ödmjuk


 Känns riktigt kul med Nottes seger. Igår var jag mest lättad. Vill verkligen inte att hon går till avel redan i år. Och seger på kort distans, trots 40 m tillägg på 15,8 känns som en tillräckligt bra prestation för att hon ska vara rätt säker. Dessutom har hela vänsta sidan i mitt stall vunnit lopp nu. Den högra är alla ostartade. Känns som ett riktigt bra att få ta hand om såna fina hästar, kan jag säga!

 Vinnarna är:

 Nottechiara Font: 3 starter 1 seger

 Pin Kronos: 4 starter 2 segrar
 Nectarine: 7 starter 3 segrar


 Så länge jag haft dem alltså. Näe usch man ska inte skryta. Men jag är ju så stolt över dom att jag måste få berätta det! Dessutom tror jag säkert dom skulle presterat lika bra med en annan skötare. Är inte min egen insats som jag är nöjd över, utan deras. Min fina tjejer! <3

 //stolt skötare


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: