Snart godnatt!

 
 Har precis varit på en långpromenad med hundarna. Dom har lekt och jag har ätit hallon. Jackson badade som alltid i ån, och Shira tyckte det var jätte äckligt gjort. Äkta dam där ibland. Min köksmatta har mer eller mindre varit konstant placerad i hundarnas vattenskål hela eftermiddagen. Men dom små har haft roligt iallafall!
 
 
 Sen har jag spikat upp mina tavlor. Men är inte helt nöjd hur dom hänger... Kan bli att spika om dom alla tre imorgon. Funderar också om jag ska skaffa sånadär fina bokstäver och skriva "Fanny" och "Calle" på samma vägg. Får se hur det blir. Borde ju se till att få ett fint foto på Fanny från i år också, och göra en för varje år. Calle fick ju 2 som föl bara för att jag fick så jättefina bilder på honom!
 
 Sen har jag nästan, nästan lite lust att ta upp mitt skrivande igen. Men när det gäller det har jag så höga krav på mig själv att jag brukar tappa sugen så fort den känslan dyker upp. Och så har jag inget skrivprogram på datorn heller, och dom kostar ju multum (med min ekonomi sett) så det känns inte riktigt lönt att lägga ner dom pengarna eftersom det antagligen bara blir max en A4 sida iallafall. Borde kanske ta nån kurs över nätet, så man kom i gång med lite short storys. Men man ska ha tid, lust och ork också. Och inspirationen verkar bara slå till när jag sitter vid köksbordet och det är lite små ruggigt väder och det börjar skymma.
 
 Näe nu muttrar Shira här, är väl bäst att ta hundarna med sig och gräva ner sig för natten! :)
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: