Lovade..

 
 .. Maija att blogga idag, då får man ju göra det då! :)
 
 Fannys has fortsätter se dålig ut. Skippade körning idag.. Blistrade henne i måndags, har tagit, men gallan har inte minskat något. Ska höra om operation nästa vecka. Surt sa räven!!!
  Mamma och Tubbe kommer strålande överens iallafall. Och hennes enormt feta Chicko har börjat röra på sig i hagen med det yngre sällskapet, så det är inte helt fel det heller.
 
 Igår var det tjejmiddag till Bonde söker fru. I brist på att Grey´s var inställt denhär veckan också. Jag stod för matlagningen. Lax i ugn med färska champinjoner och räkor, potatismos och lite sallad. Ätbart! För att fortsätta på mat delen blev det idag omelett med champinjoner, paprika, ost, fetaost och lite kryddor. Också riktigt ätbart. Jag fortsätter överraska mig själv!
 
 Annat då? Tja det är torsdag i dag, och jag har inte tagit in min häst själv sen i söndags. Överlägset för Fanny att hon har många som bryr sig! Imorgon ska Nectarine montékvala, med Åsa Svensson. Hoppas på framgång där.. Ja och så blev Jackson av med oskulden idag. Valacker kan..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: