Hittade!

 
 Min telefon idag. Precis innanför Fannys boxdörr. Alldeles hel och fin. Eller ja, inte fler repor än det var innan, kanske jag ska säga. Lite spån i mikrofonen och så, men det har det varit förr också! Så nu har jag en reserv telefon till nästa gång jag tappar den. Och ett kort som bara är att programera om för dom på kundtjänst. Kanske jag slutar tappa dom nu, när det går att lösa så lätt?
 Men tycker Fanny kunde svarat när Emma ringde medan jag letade efter den.. "Tja, Fanny här. Morsan har tappat luren i min box" hur svårt kan det va?
 
Nåja, nån timmes powernap nu då, sen in till stan och dona liteinnan den finaste ska bli omskött. Om det inte slutar vräka ner vatten lär det inte bli nån körning. Snorhalt i backen och ett träsk på slingan skulle jag tro att det är!
 
 Jackson har inte gillat dagen såhär långt. Ett mycket dåligt skämt att vi skulle kliva upp kl 7. Jag vaknade 6.35 pigg och utvilad. Steg upp på första alarmet också. Börjar vara orolig för mig själv nu..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: