Irriterad nåt enormt

 
 Tja efter ca 870 telefonsamtal igår så ordnade det sig med Fannys friskintyg och dom skulle vara på plats mellan 8 och 9 i morse för att lasta henne. Tja kl 9.38 fick jag ett samtal som sa: "Vi är försenade, det är problem med bilen, jag hör av mig när vi löst det" Nu är klockan 12.48 och dom har fortfarande inte hört av sig igen. Undrar vem som ska stå för det veterinärintyget??? För att inte prata om att jag börjar vara galen på dom jävlarna nu. Om dom inte har löst det tills imorgon så åker jag över i helgen. Och stannar och tar hand om henne tills dom faktiskt lyckas skita fram en lastbil som fungerar. Hon missar en jävla massa träning, plus att andra måste lägga ner tid på att mocka och släpa in och ut henne. Och det kostar mig pengar.
 
 Det är konstigt att det ska va så förbannat myckekt enklare att få hästar mellan sverige och frankrike än mellan finland och sverige. Seriöst alltså!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: