Massage

 
 Har precis kommit hem efter en timmes massage. Ohyggligt välbehövligt. Tillbaka på måndag igen. 30 minuter så ska jag gå mata hästarna. Hundarna är sura för att deras husse minsann lämnade dom hemma när han åkte iväg med skotern. Elakt!!!
 
 Videre så är jag inte så imponerad av distriktsveterinärerna i Halmstad. Ringde igår för att boka tid för Fannys veterinärintyg. Ja boka och boka, veterinären skulle ringa mig på morgonen idag, mellan 8 och 10, när dom planerar sin dag. Jaha. Har dom ringt? Naturligtvis inte, ringde exakt kl 10 svensk tid, och påpekade detta faktum. En jättetrevlig kanslist skulle ta kontakt med veterinären och ha denne ringa mig. Har dom ringt? Nej... Jäkligt välfungerande system. Och rätt nummer har dom, för man fick lämna sitt telefonnummer så att kanslisten skulle ringa upp igår. Och hon kom då fram. Riktigt, riktigt irriterande! Ger dom en halvtimme till och sen ringer jag igen. Jävla såsande!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: