TVserier..

 
 Är något jag gillar. Man kan tycka att det är rätt många jag följer slaviskt: Scandal, Grey´s Anatomy, Arrow, Big Bang Theory, Criminal Minds, alla CSI, Vampire Diaries och några till. Svårt att komma ihåg alla. Skulle vara väldigt jobbigt om det inte var för: kanal 5 premium. Helt överlägset! 69 kr i månaden och man har tillgång till alla stora serierna dygnet runt i 21 dagar efter att det sänts, och oftast 7 dagar innan det sänds. Och eftersom jag numera är ett datageni så har jag kanal 5 premium trots att jag numera då vistas i Finland. Däremot har jag fått släppa Vampire Diaries, för tv6 play lyckas jag inte lura. Ingenaning om varför dock. Men det är helt okej, för jag missade hur många avsnitt som helst när jag var i tyskland, har nämligen inte premium på 6:an, känns inte som det är värt det för en serie! Och allt kommer som DVD box senare.
 
 På tal om DVD boxar. Har en och en halv låda full med tv serier. Ops. Men om man har jättetråkigt så är det bara att mata i en skiva! :) Desperate Houswives, Ghostwhisperer, Medium, Big Bang Theory, Vampire Diaries. Tja you name it! Nej jag har inget liv jag vet.... ;p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: