Göra en header..

 
 Inte så j-vla enkelt! La ner projektet för kvällen. Bilden är för liten, för stor, eller ser bara dum ut. Beroende på vilken design jag andvänt. Behöver proffessionell hjälp tror jag. Själv är jag ju sämst i världen på sånt!
 
 Borde gå lägga mig nu. Ska nog göra det med. Min klocka ställde om automatiskt imorse, så det var "tidig" morgonfodring. Sen sov jag halva dagen. Eller sov och sov. Men orkade bara inte kliva ur sängen! Bägge mina djur har haft sin lediga dag idag, så det var lungt. När mamma dessutom mockade deras boxar så hade jag dessutom ingen orsak att gå till stallet innan insläpp på kvällen. Lunch gav pappa dem. Skönt med såna dagar också ibland. Men lite småtråkigt ändå.
 
 Nej dags för sängen. Godnatt på er alla!


Kommentarer
Postat av: Jessica H

Malin såg att du ger sojakross. Vad anser du om det? Funderar själv på att ge till 3 åringen? Tror hon behöver extra proteiner..

Svar: Har studerat en jäkla massa om foder sista månaden, potatis protein är tydligen mycket bättre att ge till häst än vad sojakross är, men jag inte ens orkar försöka börja jaga rätt på det så får hon hålla till godo med sojan. Jag tycker det är helt okej, Kentucky fick det när hon var dräktig och sen diade också. Testa!
Malin

2013-04-01 @ 09:49:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: