Nu är vi igång igen

 
Hästarna har vilat några dagar efter vaccinationen, men idag fick alla vara ute och skritta en stund. Skönt att man har vettiga pållar så några lediga dagar inte gör nån skillnad i beteendet!
 
Har Calle ute på annons precis överallt nu.
För en liten stund sen författade jag en fantastisk annonstext på finska. Inte riktigt min starka sida. Skulle tro att alla som läser den förstår att finska inte är mitt modersmål! Men helt nöjd om NÅN vill ha honom nu faktiskt.
 
Är inne på en slinga av fysisk otur just nu. Igår körde jag in en jätte sticka under ena nageln. AJ. Inflamerat och sjukt som f-n idag, naturligvis. Och idag så ställde sig Calle med hela sin tyngd på min vänstra fot, en blå tå som definitivt fortfarande gör ont. 
 
Hoppas på mer tur framöver. Likaså kyla och snö!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: