Tröttaste tjejen i världen!

 
Den här synen möts man av när man stått och ropat i grinden en bra stund. Hon som alltid kommer, hon sover faktiskt! Tubbe står vakt med atityden "jag får inte gå härifrån, se mig inte, ta mig inte!" Hon tänkte absolut inte stiga upp, så jag satte mig och pratade med henne. Kom fram till att fräsch halm i nymockad lösdrift är väldigt skönt. Hade lätt kunnat sova där jag också.
 
 
Så jag hade fotosession med trött, motvilligt barn.
 
 
Sen kom Tubbe och kollade om jag överhuvudtaget var riktigt frisk...
 
 
Sötisen var väldigt fundersam över vad jag höll på med i deras halm.
Till sist var han så frustrerad så han att han bet Fanny i örat så att hon blev skitsur och steg upp.
 
Sen joggade vi en tur på en mil i god fart. För nu var vägarna tinade igen, så nu kör vi så länge det håller i sig.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: