Självplågeri


Var dags för lite självplågeri idag, som bilden antyder.


Blev en mycket kort jogging tur denna första gång på många år. Blev behandlad av Hanna igår. Förutom min vanliga stela höft satt högra skulderbladet fast riktigt ordentligt. Och kanske inte bästa idén att träna monté sitsen idag. Nacken och skuldrorna blev sjuka ganska så omgående. Nu flera timmar och väldigt många strech övningar senare är jag fortfarande sjuk i nacken! Nå jag brukar ju lyckas med sånahär korkade saker.

Var ute med Calle på förmiddagen. Ett skrittpass med två pers i vagnen och Ellen på släp. Och tre hundar dessutom. 
Fanny assisterade med mer fysisk träning, en framsko borta när hon kom in. Hon fick stå skämmas på gången tills jag letat upp den. När den väl var på så tog vi en lång, lugn tur. Hon kändes riktigt fin faktiskt.


Fint besök i stranden idag. Så stora byten att hundarna valde att ignorera dem totalt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: