Bästa vänner!

 
Äntligen är flickorna riktiga vänner!
 
 
 
För några dagar sen hade jag och Lori ett litet "girls talk" medan jag mockade hagen, jag kliade henne på manken och hon vände genast på huvudet och kliade mig tillbaka. Jag försökte då förklara att Fanny är rätt duktig på det där med att klia också, men då suckade hon och i princip himlade med ögonen. Men när nöden är tilltäckligt stor så! 
 
Tyvärr har vår underbara Bertil kisse varit borta i 1,5 vecka nu, och vi befarar att han haft ett närgånget möte med nån som står högre i näringskedjan än en famnkisse...
Hans syster börjar också vara i stort behov av lite mys, tur att det finns andra som ställer upp fast brorsan försvunnit.
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: