Snabbjobb

Idag har vi haft så fint väder man bara kan ha den 24 april! Passade på att spendera precis hela eftermiddagen på banan och köra snabbjobb och umgås med likasinnade. Har haft en ypperlig dag!
 
Fanny gladde mitt hjärta med att inte ha feber, inte snora och inte en endaste hostning så långt örat har hört. Dessutom låg hon alldeles perfekt i puls efter att ha fått gå hela 2*3000 m i 1.45. Hon tyckte det var lite onödigt med sista 1000. Oftast när jag kör banjobb kör jag först 3000m och sedan lite snabbare 2000 efter det. Nu var banan lite blöt så hon fick gå lite långsammare och längre istället.
 
Lorei fick hålla sig borta från den blötaste delen av banan, även om den faktiskt var rätt bra idag. Så där blev det 6*800 för henne istället. Mellan 1.40 och 1.33. Kändes väldigt, väldigt fin. Även om hon var sjövild av lycka i värmningen, vi hade nämligen sällskap på banan! Hon var dock väldigt besviken när sällskapet inte hängde på i intervallerna. Nästa gång kanske det blir sällskap! Hon låg helt acceptabelt i puls efteråt också.
 
Avslutade med att se min uppfödning Calle bli 3:a på ett bra vis i ett snöigt Rättvik!
 
Calle som 2 åring!
 
Så är otroligt nöjd med både flickorna och dagen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: