Går bra nu!

Blev morgonpass för småflickorna idag, första gången de travade i vagn. Lite skeptiska var dom, men inga större problem! Så stolt över min lilla tjej. 
 
 
 
Såhär pigga var dom när vi kom för att ta in dem!
 
Elsa var först ut, och medan Viira gjorde sitt pass så bäddade hon ner sig ordentligt i torven och var inte det minsta intresserad av att stiga upp och gå ut på betet igen. Ut kom dom ändå, till slut. Imorgon får dom vara lediga, Viiras mamma hämtas hem från betäckning då nämligen. Så kul att både Elsa och Viira får syskon nästa sommar, om allt går som det ska närmaste månaderna förstås.
 
Fanny gick ett motionspass i vagn på kvällen, hon kändes riktigt fin.
 
Har tagit en massa foton idag, men eftersom min telefon gnällt om lite minne så laddade jag ner alla bilder till datorn, och sen återställde jag fabriksinställningarna. Men jag laddade tydligen ner alla bilder, utom de jag tagit idag. Typiskt!!! Tur Johanna skickade bilderna hon tog på flickorna imorse!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: