Härliga bilder!

Idag fick jag bilderna vi tog för två veckor sedan. Kan glatt rekommendera Jenny Sulkakoski som hästfotograf. Kommer förmodligen anlita henne igen nästa sommar för att få rikigt fina bilder på Lasse (Lorpans "bulle i ugnen" alltså) Kommer att lägga upp nån bild idag, och flera kommer att dyka upp i förtidsinställda inlägg när jag är på jobb nästa gång! 
 
Idag var det ganska lungt på hästfronten. Förmiddagen var jag bänkad på hemmafronten i väntan på min nya leksak...
 
 
Ska försöka få ordning på Fannys muskler med lite elterapi. Har lånat en väns Tens-apparat en gång och fick bra resultat på den. Så nu är målsättningen att minska ner på utgifterna genom att minska på antalet olika massage- och dylika terapeftbesök för att istället försöka lösa lite mer såna problem själv.
 
Eftermiddagen gick åt till att köra intervaller med Fanny. 6*600 i 32-38 tempo. Hon kändes bättre än jag väntat mig, men vi ligger ändå så lågt inför måndagen att inte ens öronen sticker upp ur källaren!
 
Elsa och Viira fick komma hem från betet och sova inne inatt. Var förvånandsvärt lungt med trafiken idag, den här helgen brukar vara lika illa som midsommar, så det är antagligen fullt rally här hela dagen imorgon. Och lite raketer på det.. Små flickorna får flytta in tidigt imorgon! Tanterna hålls ute, med bomull i öronen och reflexgrimma på. Dom brukar vara obrydda av att det smäller lite i knutarna.
Innan det drar igång blir det dock en promenad med flickorna, får ridsällskap. Det gillar vi!
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: