Julafton!

Då har vi gjort julafton ännu en gång. Fick många både fina och praktiska julklappar. Mest ser jag framemot att testa nya W-Healing Rug täcket! Men det tror jag att jag ska spara som resetäcke. Vänja in försiktigt först kanske.. 
Men förutom god mat och fina julklappar hade vi en rätt så vanlig dag. Fanny och Jackson fick en gemensam långpromenad. I julig outfit naturligtvis. Plus ridtäcke för det var småkallt och hon är helklippt nyligen..
 
 
Så otroligt road var hon av att gå med "renmössan" på igen.
 
 
Lite annorlunda öronbild idag alltså!
 
 
Elsa joggade en kort vända, men det var massvis med småtomtar ute idag så hon var lite mer laddad än vanligt. Fin ändå! Tubbe kom in när vi höll på selade så det blev en fin liten julpuss dem emellan.
 
 
Och så blev det skumtomtar och biblen; Travrondens Vinternummer. Äntligen! Måste säga att jag var skeptisk när jag läste att dom har nytt upplägg. Men den är ta mig tusan bättre än vanligt!
 
Så nu önskar jag och mina prinsessor Er alla en riktigt fin fortsättning på julen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: