Super Elsa!

Elsa har fått börja jogga lite längre turer igen, till hennes egen förtjusning. Däremot är vi inte helt överens alla gånger om vilket håll vi ska ta när det kommer flertalet alternativ, men det går framåt för varje gång! Överlag är hon en riktig önskedröm att köra alltså. Är så sjukt förtjust i min lilla pärla!
 
Fanny har fått tillbringa dagen i box och några timmar i sjukhage. Veterinärens order! Imorgon får hon dock återgå till hage samt gå varierande promenader. Hann redan planera in en lång ridtur imorgon, sen råkade jag komma ihåg att jag ska iväg och jobba... Så den långa turen blir uppskjuten till julafton. Blir varsin kort tur mer prinsessorna imorgon innan avfärd. Brukar lata mig och bara ta ut den ena mina jobb onsdagar, men tänkte passa på och hinna med båda på årets kortaste onsdag!
 
Har dessutom legat i lite här på bloggen, det finns tidsinställda inlägg som kommer komma ut varje dag fram tills julafton, så bara att titta in!
 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: