Lite nya (fail) bilder

 
Jag föstår verkligen inte varför du vill stå en bit ifrån, när du kunde ägna dig åt att klia mig istället?
 
 
Hade jag kunnat fotoredigera hade det varit en söt bild, utan Fannys rumpa alltså..
 
Skit enkelt att försöka ta en uppställningsbild på henne: hon vägrar visa sig rakt från sidan och Fanny var så närgången att jag fick böja med under hennes hals och hade stora problem att få en bild utan hennes man hängande iväg för...
 
 
När hon väl visar sig från sidan så ska hon ha stallet i bakgrunden och Fanny trycker in rumpan i bild..
 
 
Försöken att få alla fyra med i bild gick ungefär lika bra!
 
 
 
Floyd och Chicko såg dock lite glada ut!
 
 
Skulle du kunna förklara vad sjutton du håller på med? Mata oss istället!
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: