Härligt att komma hem

Har haft en riktigt, riktigt bra arbetspass, men nu var det skönt att komma hem och träna flickorna i solen. Fast varmt kan jag ju inte påstå att det var idag. Bägge två gick iallafall riktigt, riktigt bra idag. Satt och funderade på hur det kan komma sig att dom går framåt med stormsteg varje gång jag börjar jobba heltid. Antar att jag tränar dem för mesigt när vi har mer tid. Hur jäkla ologiskt är inte det då? Men när jag är borta vecka-vecka så tränar dom stenhårt när jag är hemma och slappar mest i hagen den veckan när jag är borta. Och just Fanny och Lorei verkar det passa alldeles ypperligt. Eller ja, Fanny slappar inte enbart. Hon har Felicia som kommer en eller två gånger i veckan och mamma longerar henne en gång, passar henne bra för då blir hon inte så rastlös.
 
 
Sen fick dom gå ut på bete.
Inte helt nöjda, dom hade hemlängtan och saknade sina tjocka kompisar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: