Snabbjobb!

Elsa hade en riktig skitdag igår. Hon rullade fast i boxen på morgonnatten och behövde assistans för att komma upp. Och naturligtvis var hela situationen mitt fel, hon låg snällt och sammarbetade bra när jag drog henne rätt, men när hon väl kom upp höll jag på att få en spark som tack när jag skulle rätta till täcket. Humöret höll i sig hela dagen, alla benen knyckte spasmiskt när jag försökte visitera henne på eftermiddagen. Så hon fick ha en extra dag ledig, vet av mig själv att när man har såna dagar så ska man få vara ifred...
 
Fanny var på bättre humör; hon fick åka till banan och gå fort. Kommer inte ihåg senast det hände! 
 
 
Vi hade bästa andre tränaren med, men ha upp ögonen på bild ville han inte idag..
 
 
Kom igen morsan, vi ska träna nu!!!
 
Blev 3000m/1.45 och 2000m/1.41 var blöt och rättså tung bana. Aktionen fallerade lite sista 400m, men fram tills dess var den mycket bättre än tidigare.
 
 
Andre tränaren visade vägen när vi joggade av.
 
 
Stilstudie när vi skrittade av. Passade på att gå bredvid för att få upp värmen.
 
Pulsmässigt var hon på topp; 48 slag/min efter att vi joggat 1 km och skrittat 1 km, samt klickat av och dragit av selen. Så konditionsmässigt är hon topnotch, vi måste få ork i musklerna bara...
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: