Älskar indiansommar!

Hur härliga dagar har vi inte haft nu? Idag har jag fixat all mockning i linne, och ändå varit svettig. Hur ofta händer det 26 september liksom? Inga insekter till på det, bättre än sommar!
 
 
Mös tilll det med att ta ut pensionären på en promenad. Tur för mamma att jag gjorde det, för han hade en sned sko som jag plockade av, rätade ut och slog på igen. Annars hade hon haft 100% av sina hästar försatta i sko-problem. Chicko har trampat av sig en sko riktigt ordentligt, hovslagare inbokad till torsdag för att fixa den. Rejält trasig hov, men oavsett så rör jag inte fötterna på den mer än för att kratsa ur dem när jag måste..
 
Hade lite städning i foderhörnan också. Är så sjukt nöjd med min lilla mini-kross. Kom på att jag inte ens visat upp den här på bloggen, så måste ju föreviga den och visa hur perfekt den passar in också!
 
 
Visst är den söt? 
Är nästan lite förälskad i min lilla kross! :D
 
 
Som handen i handsken ju!
 
 


Kommentarer
Postat av: Isabell Hedberg

Är så avundsjuk, här i Umeå har det varit mulet/regn i över en vecka nu! Men det låter underbart :D
Hoppas du har en fin kväll :)
Kram!

Svar: Åh nej, och det som är så nära.. Hoppas ni får lite indiansommar ni med, trevlig kväll på dig med! :)
Malin

2017-09-26 @ 21:48:07
URL: http://isabellh.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: