Motion och tensbehandling

Idag var troligen sista dagen på ett bra tag som det var bättre väder. Det lär lovat regn mer eller mindre en vecka. Blä för det! Har motionerat bägge mina stora tjejer idag. Elsa fick dock stå över. Hon får motionera i regnet imorgon istället..
 
Utmanade ödet lite idag när jag Tensbehandlade Fanny. Vi focuserar mest på hennes eländes drabbade rygg och bakdel.
 
 
Körde en ny variant över korset idag. Det var skönt.
 
 
Sen konstaterade jag att man vet ju inte om man inte provar, eller hur? Och såhär upprörd var hon över att få bakknäna behandlade..
 
 
Körde på svag styrka, naturligtvis. Fick lite gäspningar som respons, samt att hon stod och avlastade det ben jag körde på. Så nån nytta borde det ha gjort. Körde inte heller fulla 15 minuter, utan höll mig till 9 per ben samt ett ben igången. Friskt vågat, hälften vunnet, säger vi va?
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: