Griniga brudar!

 
Oj vilket humör mina damer hade idag! Någolunda trevliga var de bägge två vid körningen, fina dessutom. Men vid kvällens intag så rök dom ihop ordentligt. Elsa väntar alltid vid grinden, och jag menar alltid. Senaste tiden har jag dock fått knata iväg längst bort och hämta in Fanny. Men idag skulle hon in först, och då skulle minsann ingen liten äckelunge vara ens i närheten av grinden... Bortsett från att Elsa drog ett riktigt tantrum och "ska jag väl visst vara!!!!" så det var en hel del tjafs innan jag hade bägge i varsitt snöre och vi kunde bege oss in. Nå dom är lite söta mitt i all svartsjuka. 
 
För övrigt fick Elsa gå med bakskydd första gången idag. Dom satt som en smäck! Blir skoning nästa vecka, då blir det hål för skalpers, vilka jag beställde igår.
Hur imponerad hon var att få dem på kan utläsas ganska bra av benställningen, tycker jag.. Men när första chockerande obehaget släppte så var det inga problem sen.
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: