Skodag

Idag var en såndär "övrigt"dag. Elsa skodd runtom och Fanny skodd fram. Bägge fick snösulor fram! Var i valet och kvalet med Fanny. Ska hon starta så hade jag inte velat ha några sulor. Men eftersom det är högst osäkert så blev det ändå. Vi kanske undviker nån ny skada med dem, och till distansen vill vi defintivt ha dem. Så ökar väl antagligen chansen att vi kommer till start i ett travlopp också markant av att vi satte på dem..
 
Pentti trodde, precis som jag, att Elsa inte har så många cm kvar att växa på höjden. Hoppas vi har rätt alltså. 1.55 i manken hade räckt otroligt bra! Att hon sen gärna skulle kunna ta och växa lite på längden och bredden snart är ju en annan femma..
 
I övrigt så mockade jag ur lösdriften också. Välbehövligt, åter en gång. Massor med hjälp hade jag också.
 
 
Men mest ägnade hjälpen sig åt att ge ömhetsbetygelser åt fyrhjulingen!
Men spana in babykulan på Lorei. Igårkväll var det disco därinne. Får bli maj snart nu! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: