Morgondagens projekt


Någon som kan gissa sig till vad det här är?



Det som är innanför brädorna är ett trädgårdsland. Lite lätt försummat. Jag hoppas att det ser lite bättre ut i höst! Har ju aldrig gjort trädgårdsarbete förr, men de senaste krukväxterna lever fortfarande. Så även mitt eget uppdrivna mangoträd.
Planen är morötter och vitlök. Några jordgubbsplantor finns där ibland ogräset också. När det väl är rensat, uppgrävt och uppblandat med lite gödning (läs hästskit) så kanske jag botaniserar lite mer i fröhyllan.
Pappa ska spika ihop en låda åt mig så jag kan plantera mina vallörtsfrön. Ska driva upp några cikoriaplantor där i också. Ifall dom inte tar sig av att slänga ut frön på det uppharvade betet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: