Nytt bling!

 
Tidigare har jag haft tävlingspannband med hästarnas namn på, men kände att det var dags att skära ner på kommande kostnader med de nya...
 
 
De här kan jag ha rätt länge iallafall!
 
Simone kunde ju inte gärna tävla med "Leap of Faith" i pannan.  
Och efter att ha putsat upp tävlingshuvudlaget har jag konstaterat att lädet i sidostyckena håller på spricker, så nån av dessa skönheter behöva nåt nytt att sitta på. Har ett nyare huvudlag så inte panik direkt, men av nån anledning är jag lite sugen på att sätta det svarta pannbandet på ett rött betahuvudlag med svart check... Har tidigare tyckt att färgade huvudlag är smaklöst, men av nån anledning verkar det ha svängt nu...  (kombinera det röda med ett svarthuvudlag med röd check kanske???)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: