Behaglig dag

 
 Trots dejt med 16 dubbelboxar. Var klart värt att jobba dom 4 sista timmarna för 2 skoningar! :)
 
 Min fina lilla tjej har nog lite växtvärk, eller så led hon bara av latmasken idag. Var jobbigt att träna idag tyckte hon.
 
 Blev en pizza i sällskap med Emma i hennes soffa nu på kvällen. Alltid trevligt när andra e lite bakis och har underhållande fyllehistorier att berätta!
 
 Min tand är nu 80% bättre. Igår när jag tryckte lite så sprack en ficka med var upp, inte konstigt att det gjort ont! Nu är den på rengöring typ 10 ggr om dagen, så högst antagligen kommer jag att klara ut det utan att behöva mer antibiotika. Hoppas jag verkligen iallafall!
 
 Har varit inne på HFABs hemsida igen, medlem i över 1 år nu, men helt chanslös på att få nån vettig lägenhet därifrån. Man blir trött...
 
 Trött är nog samlingsnamnet för dagen. Jackson har redan gått och lagt sig i sängen. Bäst man pallrar sig efter!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: