Bra dag igår!

 
Inte för mig, men Ellen vann montéfinalen i Pori!
Bjuder på lite bilder:
 
 
Påväg till defilering
 
 
Efter 500m
 
 
Sista bortre långsidan, i överlägsen ledning!
Tyvärr blev hon för ensam och stannade till, så det blev delad seger.
Men seger likaväl!
 
Tubbe ändrade jag en hel del utrustning på. Ny check, helstängda blinkers och inget i öronen. Öppnade sjukt bra från sitt 8:nde spår. Fick perfekta andra ytter, sen hoppade den i dödens helt oprovocerat och vi hade dödens. Körde fram och han var fint i handen, men vinglade till och bröt in i andra sväng och tappade fart när jag korrigerade honom, samtidigt som ledaren och fältet ökade och grabben blev sur... Så 6:a i mål på 15.4. VInnaren vann på 12.4 tror jag. Nöjd med hästen, inte med min styrning. Blir proffs upp nästa start!
 
Men sjukt kul för Ellen, Susanne och Heli som red. Och Tubbe och jag är ju mest med och visar upp oss...! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: