Regn, regn, regn

Vilken härlig dag, eller inte. Har allt mellan duggregnat till ösregnat största delen av dagen. Har hela dagen trott att jag varit genomblöt, men kom fram till att jag varit relativt torr ända tills efter kvällsstallet. Har gått genom så många ombyten kläder idag att det inte är riktigt klokt.. Blev 5 stycken galoppintervaller för Fanny i backen iallafall. Och vilken skillnad redan, efter bara tre Tens behandlingar!!! Hon använde verkligen hela ryggen i galoppen nu, tyckte det var super, duper kul dessutom. Och till på det så har hon nog aldrig känts så mjuk i ryggmusklerna. Älskar min Tens apparat!
 
Elsa fick stå över dagens insats pga vädret. Ut på betet hamnade hon, för sista gången i år, men dock i regntäcke. Premiärtur i pyjamas.
 
Nu är det dags för mig att ta en jobbhelg igen, har dock tidsinställda som kommer dyka upp här hela helgen. Är tillbaka på måndag!
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: