Hmm


 Ja vad har jag att berätta idag då? Känns som om det lilla som händer i mitt liv inte är nåt jag har lust att blogga om faktiskt. Folk behöver ju faktiskt inte veta allt jämt. Sist och slutligen får ni kanske veta ändå. En del hit och dit, upp och ner. Men nej, jag funderar verkligen inte på att byta arbetsplats. Det är nog det sista jag tänker på! :)
 Får pengar tillbaka på skatten i år. Halleluja! Det behövs verkligen. Nu ska jag bara lyckas få in lämnat hur jag pendlat till jobbet också, så man får än lite till. Hatar verkligen papper och viktiga grejer! Borde va rik och ha en egen papperstant.. Jag vill bara ta hand om mina hästar i lugn och ro. Är det att begära så jävla mycket egentligen?

 Jackson har rullat sig i nåt riktigt äckligt idag. Fy vad han luktade när vi åkte hem! Nu är han nybadad med både schampo och balsam. Ynklig kille kan jag säga! Annars så har jag fått bytt till sommardäck på bilen idag. Skönt! Däcken är i tryggt förvar i Emmas förråd. Mitt eget är inte direkt inbrotts säkert. Innan hade jag dom i garderoben hemma i lägenheten. Smidigt som få! Pappa hjälpte mig bära upp dom. Fanns inte så mycket val när jag flyttade faktiskt. Hm vad jag lägger ner mig i bloggandet nu känner jag.. Sitter och tittar på nåt konstigt program om vad man kan köpa på blocket. Inget i klass med Jackson faktiskt! :p Snart the Big Bang Theory. Och sen Desperate Housewives ikväll förstås.. Och kika lite på resultaten från Jägers. Jäklar vilket spännande liv man har, tur man är nöjd ändå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: