Tråkig lördag


 Var suge på att gå ut. Men som vanligt ingen som hänger på.. Har iofs ingen hundvakt heller, så det hade väl ändå inte gått ändå. Imorse var jag dödstrött. Lyckades ta mig upp vid 9 och slängde in ett par maskiner tvätt och ut och kissa Jackson. Sen var klockan efter 12 innan jag orkade röra på mig igen. Ut med Jax och slänga in tvätten i torktumlaren. Sen städa lite, äta lite och ut med Jackson på en riktig promenad. Tittat på V75 också. En onödig upplopps galopp för Royale. Sånt gillar vi inte. Universal hoppade bort en tät placering igår också. Känns som det är riktig stolpe ut för stallet för dagen! Hoppas nu bara att Notte kommer med på Jägers nästa lördag och att turen vänt tills dess. Jaha, här tog det visst stop. Har suttit och glott på skärmen en kvart nu, innebär det månne att jag inte har nåt mer att säga?

 Hade det varit fint väder hade man kunnat åka in till stan och myst i solen med en varm choklad eller nåt. Men nu har det varit värsta dimman hela dagen. Hur kul är det då? Nej sånthär väder gillar vi inte. Tidigare i veckan har det varit dimma på förmiddagen och strålande sol på eftermiddagen. Men det behöver det visst inte vara när det är helg och man är ledig. Nej nu känner jag att jag är för sur. Nästa helg blir kul. Träffa Lina och Johanna på Jägers, och sen ska ju Johanna vara här hela veckan. Så en vecka att ta sig igenom först bara. Utan starthästar och allt. Trååååk! Nej nu var jag där i negativa tankarna igen. Får se till att hitta på nåt kul i veckan bara. Nu är det repris på Vampire Diaries, visserligen såg jag det igår, men Ian Sommerhalder kan man aldrig se för mycket av!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: