Pains and gains

 
 Migrän delux igår. Jobbade på ändå. Fick bilen besiktad utan anmärkning. Var på rätt så grinigt humör ändå. Huvudvärk gör sånt med mig. 1 h i massage stolen, 20 minuter med photizon innan kvällsfodringen, och när jag kom hem en kokhet dusch och 600g ibuprofen så var den puts väck sen. Och den har tackochlov inte kommit tillbaka. Nu blir det nog en halvtimme i massage stolen igen, för att jobba videre för hela ryggen och axlarna och nacke är fortfarande extremt spända. Men sånt e man van med.
 
 Idag är det mensvärk som gäller istället. Alltid är den något. Men dagen har varit strålande, av det lugnar slaget så jag och Natalie tog en ridtur på 1 h och 20 min ute i skogen. Finns det bättre sätt att rensa skallen på? Sen var det en motionstur på slingan med fröken Kronos. Hon var inte helt trevlig, men lugnade ner sig när vi hittade en rygg att lägga oss i. Plågat dom små lite med klippmaskinen har jag också gjort. Några par öron är betydligt mindre håriga nu.
 Mockat och fixat till Fanny har jag också gjort, en promenad i regnet blev det också. Hon är betydligt trevligare att gå med nu när hon står utomhus om dagarna.. Och så har jag beställt skor till henne. Urban när kommer du och skor??? :)
 
 Nu en macka och en kopp te, sen massage stolen!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: