Tävlingsplanering 2014

 
Nu har äntligen maj propositionerna kommit ut!
 
Tubbes tävlingsdebut kommer att ske i Vasa den 17 maj.
Start nummer två i Seinäjoki den 31 maj.
Förhoppningsvis kommer jag att köra själv bägge gångerna.
 
Hade tänkt åka till Åland också, men det var eländigt dålig propp åt Tubbe där, så säsongsstarten där skippar vi. Hoppas på bättre propp andra travet! Sen går båtpriserna upp och då åker vi definitivt inte över... Före priserna går ner igen till hösten.
 
 
Nu siktar vi framåt mot en rolig säsong!
Med betoning på rolig. Tubbe har inget var att bevisa i mina ögon, utan vi startar på lite bara för att jag ska få några lopp körda och han ska få visa upp sig. För det gillar han!
 
Sen hoppas jag förstås att Fanny ska kunna kvala i sommar. Hon har en grym grundkondition och har börjat bygga på sig fint med muskler till på det. Så bara knäna är i ordning nu och vi i sakta men säkert kan börja köra snabbjobb borde farten inte vara alltför långt borta. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: