Total fail dag..

Väglaget var inte alltför lovande idag heller, så lät bli ringa veterinären. Nya tag på måndag! Hade ju själv läkartid idag ändå, så hade troligen blivit onödigt tight. Blev ganska mild dom för min del. Klämskada på menisken. En typisk fotbollsskada. Tror bestämt jag gick i lågstadiet senast jag spelade fotboll, men man kan tydligen lyckas göra sånthär lite hur som helst också.. Fick iallafall en kur anti-inflamatoriskt. 8-10 dagar. Man fick äta och dricka vad man än ville under tiden, trevligt det iallafall! 
 
Tillbaka till vädret och väglaget. Igår regnade det och blev halt, idag kom det ett lass snö till och naturligtvis blev det plusgrader. Hade tänkt köra Fanny en vända idag, men eftersom vi inte har snösulor så är skritta inget allternativ och eftersom hon fortfarande hostar är skritt den enda gångarten motion kan göras i. Så ni kan säkert räkna ut hur mycket kört det blev... Tänkte att jag skulle klippt henne på nytt idag, men glömde klippmaskinen hemma så gissa hur mycket det blev av det? Jaja, bryt ihop och kom igen bara. Bättre dag imorgon, hoppas jag innterligt!
 
Däremot flyttade det in en väldigt välkommen apparat idag:
 
 
En ny radio! Den gamla har inte fungerat på ett år, men vi har inte varit jättesnabba med att köpa en ny.. Blev naturligtvis en rosa. Men jag är nog den första att erkänna att mina två favoritfärger inte matchar varandra särskilt bra... 
Däremot blev det enligt sladdlängden en perfekt placering!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: