Hemma och igång

Kom hem till värsta sommarvädret. 20 grader och sol idag. Fanny har gått sista jobbet innan måndagens start. 6*600 i 35 tempo. Kändes riktigt fin. Sista intervallen fick hon sträcka ut ordentligt sista biten, runt 20 sista hundra. Hon ståtade med 68 i puls direkt vi kom in, innan avselning. När jag fått av grejerna låg hon på 62. Strechningen gick riktigt bra idag, så kroppen borde med andra ord vara sammarbetsvillig.
 
Här är startlistan till loppet:
 
 
Oj vad nöjd jag varit om det inte var årsdebut och jag hade nån susning om var jag har henne nånstans.. Flertalet andra årsdebuterar också. Har tittat igenom en del lopp konkurrenterna har gjort, nummer 1 och 5 har vi mött förut. 1:an var fyra i vårt debutlopp och 5:an var utan pengar i sista loppet vi gjorde för året. Ingen såg direkt avskräckande bra ut. Vete tusan om vi gör det heller? Men känns som vi ska ha en bra chans till framskjuten placering iallafall. Om hon fungerar som hon ska..
 
 
Det är iallafall fullskalig sommarpäls som gäller nu. Och ny leopardgrimma!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: